Customer Support

/Customer Support
Customer Support2018-04-25T14:51:48+00:00

Customer Support

De kwaliteit van uw klantcontact bepaalt de mate waarin u in staat bent om duurzame klantrelaties te creëren. Nadat Marketing en Sales de eerste stappen hebben gezet in de vertrouwensrelatie tussen klant en bedrijf, is het aan de afdeling Customer Support om de klanttevredenheid te borgen. Zeker in de business-to-business markt kan deze afdeling bepalend zijn voor de mate waarin klanten kunnen worden behouden.

Customer Support volgens DTC
De Technologie Coöperatie biedt direct contact met de IT-specialisten,  zonder tussenkomst van call-center agents, of telefonistes. Uw contactpersoon heeft voldoende inhoudelijke expertise om uw vraag direct te kunnen afhandelen. Geen belscripts, geen overbodige vragen, geen gedoe.

Kwaliteit
We beschikken over ervaren IT specialisten die opdrachten uitvoeren voor zowel landelijk opererende organisaties, als regionale partijen.  We gebruiken geavanceerde systemen voor online ticketing. Hierdoor wordt wij iedere individuele vraag in ons systeem vastgelegd en gemonitord. Met deze informatie kunnen wij u periodiek voorzien van volledige en inzichtelijke rapportages over de kwaliteit van de IT support.

Meer Informatie?
We zijn in staat om zowel eenvoudige kantooromgevingen als technische, gecompliceerde en/of geavanceerde omgevingen te supporten.

Mocht u willen weten hoe wij uw 1e lijns IT-support kunnen verzorgen? Kom dan eens langs voor een kop koffie en een goed gesprek.

Costumer Service

Neem contact op

Wilt u meer weten over Customer Support?

Neem contact op